ŠEST KLOBUKOV RAZMIŠLJANJA

KONSTRUKTIVNO IN SISTEMATIČNO

LATERALNO RAZMIŠLJANJE

SVEŽI KONCEPTI, NOVE IDEJE

ENOSTAVNOST V
RAZMIŠLJANJU

ZAČNITE RAZMIŠLJATI JASNEJE

Kako želje preoblikovati v poslovne cilje, Marketing TOPX, DMS, 7. 6. od 9h do 13h

Oblikovanje jasnega začetnega vprašanja, kaj so naši cilji, je v procesu kreativnega razmišljanja izjemno pomembno, vendar to fazo pogosto preskočimo ali pa smo pri definiciji ciljev premalo jasni in se osredotočimo že na generiranje idej. Če smo sposobni opredeliti in določiti jasne cilje, nam to lahko pomaga pri razmišljanju na področjih, kot so odločanje, načrtovanje in dejanja vseh vrst, ki imajo nek namen.

Vsebina srečanja:
• Preoblikovanje poslovnih želja v konkretne poslovne cilje
• Orodje za razmišljanje NCD (nameni, cilji, dosežki): osredotočanje na končni cilj oz. namen
• Različne ravni ciljev (splošni cilj, podcilji, akcijski cilji)
• Preoblikovanje postavljenih cilje v možne fokusne stavke
• Redefiniranje (širjenje in ožanje) fokusa razmišljanja, da spoznamo resnični namen našega razmišljanja in konkretne ovire pri doseganju cilja.
• Čiščenje fokusa.
• Odločitev in nadaljnji koraki.
Celotno izobraževanje bo zelo praktično in bo potekalo na vaših primerih. Podrobnosti in prijave tukaj.

METODA
CoRT

POUČEVANJE RAZMIŠLJANJA V ŠOLAH

POZITIVNA
REVOLUCIJA

KAJ LAHKO SAMI STORIMO ZA BOLJŠI SVET

KAKO IMETI
USTVARJALNE
IDEJE

Želite prejemati e-novice?
Vnesite ponovno vaš email naslov.

 

Z naročilom na e-novice boste nekajkrat mesečno prejeli naš novičnik z uporabnimi nasveti in/ali obvestili o dogodkih, povezanih z našim delom.