ŠEST KLOBUKOV RAZMIŠLJANJA

KONSTRUKTIVNO IN SISTEMATIČNO

LATERALNO RAZMIŠLJANJE

SVEŽI KONCEPTI, NOVE IDEJE

ENOSTAVNOST V
RAZMIŠLJANJU

ZAČNITE RAZMIŠLJATI JASNEJE

Novice

Poletno branje – popusti do 30. 6. 2017

Sama poletje vedno izkoristim, da se pripravim za novo sezono. Tudi z branjem in učenjem.
Če imate tudi vi takšno navado, vam predlagam nakup nekaj zanimivih knjig, s katerimi boste izboljšali svoje razmišljanje in posledično svoje delovanje in življenje.
• za starše (in vodje!): Naučite svojega otroka razmišljati – Pomagajte otroku preživeti in se razcveteti – orodja in navade razmišljanja, z vajami (29,90 €)
• za komplikatorje in optimizerje: Enostavnost – Kako optimizirati svoje postopke – 10 pravil in 10 orodij poenostavljanja (27 €)
• za (potencialne) pozitivce: Priročnik za pozitivno revolucijo – Kaj lahko vsak od nas naredi, da bomo živeli v boljšem svetu – 5 načel in veliko nasvetov (26 €)
• za možganovadbo: Kako imeti ustvarjalne ideje – 62 iger za razvijanje lastnega uma s pomočjo 'naključne besede' (25 €)
• za vse, ki se nočejo več prepirati: Šest klobukov razmišljanja – Mednarodna uspešnica, ki je spremenila način razmišljanja najbolj uspešnih ljudi na svetu (20 €)

Popusti:
2 različni knjigi: 45 €
3 različne knjige: 65 €
4 različne knjige: 85 €
5 različnih knjig: 105 €

Količinski popust:
10 enakih knjig: 10 %
20 enakih knjig: 20 %
30 enakih knjig: 30 %
40 enakih knjig: 40 %

Opombe:
• *količine so omejene, nekaterih ni več kot 10 izvodov
• Cene vključujejo DDV in poštnino po Sloveniji.
• Izpolnite obrazec na posamezni povezavi, ali pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. s svojim naslovom in naročilom. Knjiga gre na pošto še isti (delovni) dan.
Poleti se pripravite na učinkovito, enostavno in ustvarjalno jesen – brez komplikacij, brez prepirov, brez negativizma!

 

DMS, Marketing TOPX: Kako ustvarjati dodano vrednost? 16. 6. od 8.30 do 12h

Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo ukvarjali s tem, kako s kreativnostjo in medsebojnim sodelovanjem izdelati poslovni model, ki temelji na podlagi naših idej in bo prinašal dobre poslovne rezultate. Z različnimi metodami kreativnega razmišljanja in inoviranja se bomo lotili izziva, kako ustvariti nov izdelek ali storitev z dodano vrednostjo.
Ugotavljali bomo, kako je kreativnost povezana z zavzetostjo zaposlenih, inovativnostjo in rezultati marketinga in kako sistematično in načrtno razvijati ideje z dodano vrednostjo, ki jih lahko čim hitreje in čim bolj uspešno realiziramo.
Podrobnosti o dogodku tukaj.

 

PRSS: Novim idejam naproti! 14. 6. ob 17h

Slovensko društvo za odnose z javnostmi vas vabi na srečanje z idejami! Komunikatorjem vedno koristijo sveže ideje, usmerjene k bolj učinkovitemu in usmerjenemu, konstruktivnemu in kreativnemu, sistematičnemu in sodelovalnemu razmišljanju in delovanju, tako v poslovnem kot v zasebnem življenju.

Srečanje regijske skupine 01 bo v sredo, 14. junija, ob 17. uri v ABC Hub ((BTC City Ljubljana, Spodnja etaža Emporiuma, Letališka 3, Ljubljana).

Prosimo vas, da svojo udeležbo do torka, 13. junija, potrdite na elektronskem naslovu: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. .

 

Kako spodbuditi VEČ od zaposlenih? 12. 6. od 9h do 16h na GZS

Vabljeni na junijski GZS-jev seminarski trojček vsi, ki želite dobiti odgovore:
• kako navdušiti sodelavce, da zavzeto sledijo ciljem,
• kako postavljati strategije in upoštevati zaposlene,
• kako dogovorjeno implementirati v praksi.

Marjan Račnik, vodja.si: KAKO POSTATI NAJBOLJŠI MOTIVATOR?

• Kaj so pri motivaciji miti in kaj so dejstva?
• Kaj je zunanja in kaj je notranja motivacija?
• Kako na motivacijo vplivajo posameznikovi življenjski motivi in osebnostne lastnosti?
• Kaj pomeni izraz ''psihološka pogodba'' in kakšna pričakovanja v zvezi z delovnim razmerjem ima delavec in kakšna delodajalec?
• Katera osnovna načela je koristno spoštovati, da so zaposleni zadovoljni in motivirani?

Bojan Brank, Abena: KAKO POSTATI NAJBOLJŠI STRATEG?
• Kateri so ključni elementi priprave strategije?
• Kako pritegniti širok krog ljudi?
• Kako vplivati na organizacijsko kulturo?
• Kako obdržati talente?
• Kako spremeniti, kar ne deluje ?

Darja Sušnik, tvv.si: KAKO POSTATI NAJBOLJŠI REALIZATOR?
• Zakaj nekaj, kar sem delal 20 let, ni več dobro in prav?
• Zakaj zaposleni s težavo sprejemajo spremembe?
• Kako doseči, da zaposleni sprejmejo spremembe?
• Zakaj dogovorjeno ni tudi izvedeno?
• Kako doseči spremembo v izvedbo dela? (kako realizirati dogovorjeno v praksi)

Podrobnosti tukaj. Prijave tukaj. Toplo dobrodošli vsi, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo!

 

Stran 7 od 57

«ZačetekPrejšnja12345678910NaslednjaKonec»

METODA
CoRT

POUČEVANJE RAZMIŠLJANJA V ŠOLAH

POZITIVNA
REVOLUCIJA

KAJ LAHKO SAMI STORIMO ZA BOLJŠI SVET

KAKO IMETI
USTVARJALNE
IDEJE

Želite prejemati e-novice?
Vnesite ponovno vaš email naslov.

 

Z naročilom na e-novice boste nekajkrat mesečno prejeli naš novičnik z uporabnimi nasveti in/ali obvestili o dogodkih, povezanih z našim delom.